Splošni pogoji poslovanja

 

Vaš ponudnik in pogodbeni partner

Lampenwelt GmbH

Seelbüde 13

36110 Schlitz

 

Družba z omejeno odgovornostjo (GmbH) s sedežem v Schlitzu, vpisana v sodni register prvostopenjskega sodišča AG Gießen, pod matično številko subjekta HRB 8407 ("Družba").

Direktorji: Vanessa Stützle, Ansgar Weber, Ales Drabek

ID za DDV: DE 815559897

Reg. št. OEEO DE 63952051

 

Naša služba za stranke je za vprašanja, pritožbe in zahtevke dosegljiva na elektronskem naslovu info@lumories.si

Naše možnosti za stik: https://www.lumories.si/pisite-na

www.lumories.si

 

Zakonsko predpisano obvestilo o pravici potrošnikov do odstopa od pogodbe pri prodaji na daljavo najdete v točki 6 teh Splošnih pogojev poslovanja.

Glede hrambe teh dokumentov in možnosti vpogleda v besedilo pogodbe (besedilo ponudbe) glejte točko 2 teh Splošnih pogojev poslovanja.

Tudi pri pravnih vprašanjih iščemo rešitve, usmerjene k strankam, zato nas lahko enostavno pokličete in bomo skupaj poskusili najti rešitev. Seveda pa ohranite svoje pravice neomejeno tudi brez klica. Zakonodajalec je še zlasti za spletne ponudnike sprejel številne določbe glede pogodb in veljavnih pogojev, zato smo v nadaljevanju za vas zbrali tovrstne splošne pogoje, ki vas in nas zavezujejo in druge pogoje pošiljanja.

Pregled Splošnih pogojev poslovanja preko spletne trgovine Lumories.si

  1. Veljavnost
  2. Možnost hrambe in vpogleda v besedilo pogodbe
  3. Pogodbeni partner, jezik in sklenitev pogodbe
  4. Cene, stroški pošiljanja, odbitki in popusti na naročila
  5. Plačilo in dobava
  6. Pravica do odstopa od pogodbe
  7. 50-dnevno jamstvo vračila denarja (prostovoljna pravica do vračila)
  8. Lastninski pridržek
  9. Jamčevanje in obravnavanje pritožb
  10. Obvestilo o varstvu podatkov
  11. Reševanje sporov za potrošnike
  12. Veljavno pravo in sodna pristojnost
  13. Salvatorična klavzula

 

Splošni pogoji poslovanja

1. Veljavnost

1.1. Izdelke pošiljamo izključno v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni v nadaljevanju in predstavljajo podlago za vse pogodbe, sklenjene z nami na podlagi ponudb v naši spletni trgovini www.lumories.si. Splošni pogoji kupca, ki so v nasprotju z naslednjimi določili ali odstopajo od njih, ne veljajo. Naslednji Splošni pogoji poslovanja veljajo izključno tudi, če dobavo ali storitev opravimo v celoti in smo seznanjeni z obstojem nasprotnih oziroma odstopajočih pogojev kupca.

1.2. Kadar se ti pogoji poslovanja nanašajo na potrošnike, so s tem mišljene fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago, storitve ali digitalno vsebino za namene zunaj njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Če se uporabniki ne štejejo za potrošnike so opredeljeni kot podjetniki (poslovni odjemalci). Stranke v smislu teh pogojev poslovanja so potrošniki in podjetniki.

1.3. Če naročate kot podjetnik morate, v primeru čezmejnih naročil, pri naročilu ali v vašem uporabniškem računu navesti veljavno identifikacijsko številko za DDV. Stranka z vnosom veljavne identifikacijske številke za DDV v za to predvideno polje potrjuje, da oddaja naročilo kot podjetnik v okviru svoje dejavnosti. Če stranka ne vnese identifikacijske številke za DDV, tujo DDV številko oziroma neveljavno identifikacijsko število za DDV, potrjuje, da naročila ne oddaja kot podjetnik oziroma v okviru svoje dejavnosti. V tem primeru se stranka obravnava kot potrošnik. Naknadna sprememba ali prilagoditev ni možna.

1.4. Če so kot roki navedeni delovni dnevi, to pomeni vse dneve v tednu, razen sobot, nedelj in državnih praznikov oziroma dela prostih dni (ki so kot taki opredeljeni v državi na sedežu naše družbe).

 

2. Možnost hrambe in vpogleda v besedilo pogodbe

2.1. Ti Splošni pogoji poslovanja in druga pogodbena določila so skupaj s podatki o vašem naročilu v postopku naročanja shranjena pri nas v elektronski obliki in na voljo za vpogled. Te podatke lahko enostavno arhivirate, tudi tako da s pomočjo funkcij v svojem brskalniku prenesete Splošne pogoje poslovanja in podatke, zbrane v spletni trgovini v postopku naročanja, ali pa počakate na samodejno potrditev prejema naročila, ki vam jo po zaključku vašega naročila pošljemo po elektronski pošti na navedeni naslov. Elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila prav tako vsebuje pogodbena določila s podatki o vašem naročilu in Splošne pogoje poslovanja ter ga lahko enostavno natisnete oziroma shranite s svojim programom za elektronsko pošto.

2.2. Besedilo pogodbe je shranjeno pri nas, vendar ga zaradi varnostnih razlogov ne morete neposredno pridobiti. Vsaki stranki omogočamo neposreden dostop, ki je zaščiten z geslom (»Moj račun«). Tukaj lahko z ustrezno registracijo upravljate svoje podatke in podatke o naročilu. Stranka se zavezuje, da bo s svojimi osebnimi dostopnimi podatki ravnala zaupno in jih ne bo razkrila nepooblaščenim tretjim osebam. Splošni pogoji poslovanja v vsakokratno veljavni različici so na voljo tudi na naši spletni strani.

2.3. Registracija 

Izdelke na spletni strani www.lumories.si, lahko kupujete kot registrirani kupec z uporabniškim računom ali kot gost (uporabnik brez uporabniškega računa). Kupec mora ob registraciji vnesti ime, priimek, elektronski naslov in geslo. Za uspešno registracijo mora kupec označiti polje, da se strinja s temi splošnimi pogoji ter da podaja svoje soglasje za to, da obdelujemo njegove osebne podatke, ki jih je vnesel v prijavni obrazec ob registraciji. Kupec je sam odgovoren za varno hrambo katerega koli uporabniškega imena ali gesla, s katerimi dostopa do uporabniškega računa. Kupec je dolžan svoje geslo takoj spremeniti, v primeru da posumi, da je ogrožena varnost njegovega uporabniškega računa, in nas o tem obvestiti. Kupec z vnosom svojih podatkov ob prijavi ali registraciji zagotavlja, da so njegovi vneseni podatki popolni in pravilni. V primeru registracije shranjujemo podatke o kupcu in podatke o naročilu, tako da se pri vseh prihodnjih naročilih že prikažejo vneseni podatki, ki pa jih kupec nato lahko potrdi ali spremeni. V računu registriranega kupca lahko kupec kadarkoli pogleda shranjene podatke, naslove za pošiljanje in pretekla naročila.

 

3. Pogodbeni partner, jezik in sklenitev pogodbe

3.1. Vaš pogodbeni partner je družba Lampenwelt GmbH. Pogodbe v naši spletni trgovini lahko trenutno sklepate samo v slovenskem jeziku. Naše ponudbe se lahko spreminjajo, dokler ne postanejo del pogodbenega dogovora.

3.2. Za opravo nakupa v spletni trgovini v spletni trgovini mora kupec vnesti naslednje osebne podatke: elektronski naslov, ime, priimek, naslov, mesto, poštna številka, država in kontaktni telefon (neobvezno). Te podatke potrebujemo za izvedbo naročila. Kupec iz sortimenta spletne trgovine izbere izdelke, ki jih želi kupiti, in jih z gumbom »v košarico« položi v svojo nakupovalno košarico. Za opravo nakupa mora kupec klikniti gumb »Nadaljuj na blagajno«, s čimer je preusmerjen na stran, kjer označi ali bo nakup opravil kot gost ali kot registrirani uporabnik, nato pa je preusmerjen na stran, ki vodi do pregleda spletne košarice in zaključek nakupa. V nakupovalni košarici je kupcu omogočeno urejanje košarice (tj. odstranitev izdelkov in spreminjanje količine izdelkov). V pregledu košarice se nahaja tudi povezava na zaključek naročila, kjer kupec vnese svoje osebne podatke za naročilo, izbere način dostave in plačila. Na zaključku naročila (zaključek nakupa) je možno spreminjati, poleg osebnih podatkov, načina dostave in plačila, tudi količine izdelkov in odstranjevanje le-teh, vse do samega zaključka nakupa. Manjkajoča ali napačna vsebina vnesenih podatkov se prikaže z rdečim okvirjem in opozorilom za popravek. Potrditev prejema naročila sledi takoj po tehnično pravilni oddaji vašega naročila na vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila. Kupec mora za uspešen nakup tudi označiti polje, da se strinja s temi splošnimi pogoji ter da podaja svoje soglasje za to, da obdelujemo njegove osebne podatke, ki jih je vnesel v obrazec za opravo nakupa, za namen izvajanja storitev v okviru spletne trgovine. 

3.3. Zavezujoča pogodba je sklenjena takoj po vašem naročilu, če svoje naročilo zaključite s plačilom prek ene od spletnih plačilnih storitev, ki jih nudimo, in potrditvijo plačila. Plačilo je mogoče opraviti na spodaj navedene načine pod točko 5.1.

3.4. Če ste za svoje naročilo izbrali drugi način plačila (na primer plačilo po povzetju ali po predračunu), je zavezujoča pogodba sklenjena , ko vam na elektronski naslov pošljemo obvestilo o odpremi blaga ali druge izrecne izjave o sprejemu vašega naročila oziroma sklenitvi pogodbe z vami.

3.5. Elektronsko sporočilo z zahtevkom za plačilo oziroma obvestilom o odpremi običajno prejmete še isti dan po oddaji naročila. Če bi trajalo dlje: naročilo je za vas zavezujoče največ 3 delovne dni, seveda pa lahko naročilo v celoti ali delno prekličete, preden ga sprejmemo.

 

4. Cene, stroški pošiljanja in popusti na naročila

4.1. Za naročila v naši spletni trgovini veljajo cene, navedene v ponudbi v času naročila. Naše cene vključujejo veljavni zakonsko predpisani davek na dodano vrednost. Prizadevamo si zagotoviti, da so vse cene na spletnem mestu točne, kljub temu ne more izključiti možnosti napak. Ponudbe z očitno napako in tiskarsko napako za nas niso zavezujoče. Če po oddaji naročila s strani kupca ugotovimo, da je navedena cena kateregakoli naročenega izdelka nepravilno navedena, bomo kupca takoj obvestili o napaki in mu sporočil pravilno ceno. Po tem ima kupec možnost potrditi nakup s pravilno ceno ali od sklenjene pogodbe odstopiti v roku 8-ih dni. V primeru odstopa od pogodbe bomo kupcu nemudoma vrnil že plačano kupnino. 

Dostava je mogoča le na ozemlju Slovenije. 

Poleg navedenih cen zaračunavamo 3,85 EUR na naročilo za dostavo za vrednost naročila do 69 EUR. Od vrednosti naročila 69 EUR dalje dostavljamo brez stroškov dostave. 

Če vaše naročilo vsebuje blago večjih dimenzij, se zaračuna doplačilo v višini 14,90 EUR, kar je razvidno iz končnega povzetka naročila. Ali je vaš izdelek blago večjih dimenzij, lahko preverite tudi na strani s podrobnostmi o izdelku in/ali v informacijah o dostavi za ta posamezni izdelek. Za dodatne podrobnosti o stroških pošiljanja glejte informacije v trgovini. Seznam je na voljo tukaj.

Pri naročilu s plačilom po povzetju upoštevajte naslednje: Pri plačilu po povzetju plačate z gotovino neposredno dostavljavcu. Pri naročilu s plačilom po povzetju dostavljavec zaračuna 1,14 EUR provizije, ne glede na vrednost naročila. 

4.2. V naši trgovini vam nudimo popuste, ki se nanašajo na način plačila. Pri plačilu po predračunu vam priznamo 2 % popust na bruto vrednost blaga.

4.3. Ob dostavi boste prejeli tudi račun po elektronski pošti za kupljene izdelke in povzetek naročila. Na računu so razčlenjeno našteti vsi stroški v zvezi z nakupom, in sicer cena in količina posameznega izdelka, obračunani DDV in morebitni strošek dostave, kot tudi skupna cena.

www.fu.gov.si infowww.fu.gov.si info

5. Plačilo in dobava

5.1. Ponujamo naslednje načine plačila, pri čemer si pridržujemo pravico, da vas namesto izbranega načina plačila (npr. s kreditno ali plačilno kartico) napotimo na druge načine plačila, kar je odvisno od rezultata preverjanja kreditne sposobnosti za sprejem pogodbe. Načeloma lahko izbirate med:

 

·         plačilo po predračunu

Če izberete plačilo po predračunu, boste morali plačati vnaprej. Blago bo za vas rezervirano 14 dni. Znesek na računu nakažete vnaprej na naš račun. Podrobnosti o nakazilu prejmete ob naročilu. Če v štirinajstih dneh ne izvedete plačila, se rezervacija blaga prekliče in se  naročilo samodejno prekliče.

 

·         plačilom s kreditno kartico (VISA, MasterCard ali American Express)

Vnesete številko kreditne kartice, veljavnost in številko za preverjanje. Teh podatkov ne shranjujemo, temveč jih z varnim 128-bitnim šifriranjem SSL posredujemo neposredno družbi, ki obdeluje ta plačila. Banka, ki vam je izdala kreditno kartico, mora le-to registrirati za postopek avtentifikacije Verified by VISA in MasterCard SecureCode. Avtentifikacija z osebno varnostno kodo se izvede varno med vami in vašo banko. Ko oddate naročilo, se izvede rezervacija zneska na vaši kreditni kartici. Obremenitev kreditne kartice se izvede takoj po odpremi naročila. Ta enostaven in hiter način plačila je za vas popolnoma brezplačen.

 

·         plačilom z debetno/plačilno kartico

Po vnosu podatkov bo znesek računa odveden z vašega računa. Tako kot plačilo s kreditno kartico je tudi ta način plačila za vas brezplačen.

 

·         po povzetju

Znesek računa plačate dostavnemu podjetju z gotovino. Za ta način plačila dostavna družba zaračuna 1,14 EUR provizije, ne glede na vrednost naročila. 

 

·         Apple pay 

Plačilo opravite neposredno prek svojega Apple računa. Po oddaji naročila boste preusmerjeni na Apple, kjer lahko potrdite plačilo naročila. Ko bomo obveščeni o vaši potrditvi, bo odprema izvedena glede na naveden čas dostave izdelka. Glede na izbrano plačilno metodo v Apple Pay bo znesek takoj ob potrditvi ali po odpremi bremenjen z dejanskim zneskom računa po odštetju morebitnih popustov, darilnih bonov itd.

 

·         PayPal 

Znesek na računu plačate prek spletnega ponudnika PayPal. V ta namen morate biti registrirani na spletni strani PayPal ali se najprej registrirati (razen za naročila gostov prek sistema PayPal), se legitimirati s svojimi podatki za dostop in nam potrditi nakazilo. S storitvijo PayPal Express se k nam prenesejo tudi podatki o naslovu, shranjeni v vašem računu PayPal. Plačilo potrdite z oddajo naročila v naši spletni trgovini. Med postopkom naročanja boste prejeli dodatna navodila, kako pridete na stran ponudnika plačil.

 

5.2. Za poštne in špedicijske pošiljke uporabljamo storitve DPD. Pošiljke, poslane v poštne nabiralnike, ali poštno ležeče pošiljke niso možne. Če ni dogovorjeno drugače, dobavo opravi špediter, in sicer brezplačno do vrat, na naslov za dostavo, ki ga določi stranka (kupec). Ko bo blago zapustilo naše prostore, vam bomo poslali sporočilo. Če dostava ni bila uspešna, boste od prevoznika prejeli sporočilo z nadaljnjimi možnostmi.

5.3. Če ste naročili več izdelkov z različnimi dobavnimi roki, bomo poskrbeli za celotno dostavo. V primeru velikih razlik bomo izjemoma odpremili izdelke, ki jih je že mogoče dostaviti, če se boste s tem strinjali. To ne bo povečalo vaših stroškov pošiljanja. Rok dobave je med 4-7 dni za blago, ki ga imamo na zalogi.

5.4. Obveznost dobave ne velja, če dobave sami ne prejmemo pravilno in pravočasno ter nismo odgovorni za pomanjkanje razpoložljivosti. Če blago ni na voljo, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam nemudoma vrnili vsa vnaprej izvedena plačila.

5.5. V primeru plačila vnaprej začne rok dobave teči na dan po izdaji plačilnega naloga banki plačnici, v primeru drugih načinov plačila pa na dan po sklenitvi pogodbe in se konča s potekom zadnjega dne roka. Če je zadnji dan roka nedelja ali državni praznik, ki ga priznava država v kraju dostave, se namesto tega dneva upošteva naslednji delovni dan.

Rok dobave se ustrezno podaljša v primeru stavk in zapor, ki vplivajo na dobavo, ter drugih okoliščin, za katere nismo odgovorni, zlasti v primeru zamud pri dobavi zaradi višje sile. Kupca bomo nemudoma obvestili o začetku in koncu teh ovir.

5.6. Pri potrošnikih tveganje naključne izgube in naključnega poslabšanja prodanega blaga v primeru prodaje z odpremo preide na potrošnika ali prejemnika, ki ga določi potrošnik, ob izročitvi blaga. To velja ne glede na to, ali je pošiljka zavarovana ali ne. Sicer preide tveganje naključne izgube in naključnega poslabšanja blaga na kupca ob predaji, v primeru prodaje z odpremo v kraj, ki ni kraj izpolnitve, pa ob predaji blaga špediterju ali drugi osebi ali družbi, ki je določena za izvedbo odpreme.

 

6. Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

6.1. V nadaljevanju so navedena navodila o pogojih in posledicah uveljavljanja zakonske pravice do odstopa od pogodbe za pogodbe sklenjene na daljavo. Pravice do odstopa od pogodbe nimajo podjetniki.

 

Pouk o pravici do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe

Imate pravico, da v 14 dneh odstopite od sklenjene pogodbe brez navedbe razloga.

Rok za odstop od pogodbe znaša 14 dni od dneva, ko ste sami prevzeli v posest blago oziroma ko je blago v posest prevzela tretja oseba, ki ste jo imenovali in ki ni prevoznik.

Za uveljavljanje pravice do odstop od pogodbe, nas (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, e-pošta: info@lumories.si) morate z jasno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po e-pošti) obvestiti o svoji odločitvi o odstopu. V ta namen lahko uporabite spodnji vzorec obrazca za odstop od pogodbe, ki pa ni obvezen. Izpolnite lahko vzorec obrazca za odstop od pogodbe ali uporabite naš portal za vračila na: www.lumories.si. Če uporabite to možnost, vam bomo nemudoma poslali potrdilo o prejemu odstopa od pogodbe (npr. po e-pošti).

Za upoštevanje roka za odstop od pogodb zadošča, da sporočilo o uveljavljanju pravice pošljete pred potekom roka.

Posledice odstopa od pogodbe

Če odstopite od pogodbe, vam moramo nemudoma, vendar najkasneje v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli odstop od pogodbe, vrniti vsa plačila, ki smo jih od vas prejeli, vključno s stroški dobave (z izjemo dodatnih stroškov, ki izhajajo iz tega, da ste izbrali drugo dobavo in ne cenejše standardne dobave, ki jo ponujamo). Za vračilo uporabljamo enako plačilno sredstvo, kot ste ga uporabili pri začetni transakciji, razen če smo se z vami izrecno dogovorili drugače; vračila vam v nobenem primeru ne bomo zaračunali. Vračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo blaga oziroma dokler nam ne posredujete dokazila, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kaj se zgodi prej.

Blago nam (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz) morate poslati oziroma predati nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od te pogodbe. Rok je izpolnjen, če blago pošljete pred potekom 14-dnevnega roka. Stroške vračila blaga krijemo mi. Za morebitno izgubo vrednosti blaga ste odgovorni samo, če je ta posledica vašega ravnanja z blagom v nasprotju s tem, kar je nujno potrebno za pregled kakovosti, značilnosti in delovanja blaga.

 

6.2. Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe

Pri pravici do odstopa obstajajo zakonske izjeme (135. člen Zakona o varstvu potrošnikov), med drugim pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam

6.3. Vzorec obrazca za odstop od pogodbe

»Vzorec obrazca za odstop od pogodbe", naveden v prej opisani pravici do odstopa, je povzet v nadaljevanju. Uporaba vzorca ni nujna; odstop lahko vsekakor oblikujete tudi sami.

 

Vzorec obrazca za odstop od pogodbe

(Če želite odstopiti od pogodbe, nam vrnite izpolnjen obrazec.)

 

- Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, 

  E-poštni naslov: info@lumories.si:

 

– S tem odstopam/-o od sklenjene pogodbe za nakup naslednjega 

   blaga (*)/izvajanje naslednje storitve (*)

 

– Naročenega dne (*)/prejete dne (*)

 

– Ime potrošnika/potrošnikov

 

– Naslov potrošnika/potrošnikov

 

– Podpis potrošnika/potrošnikov (samo pri papirnem obvestilu)

 

– Datum

 

6.4. Svetilke so večinoma krhki in občutljivi izdelki, zato morate z njimi ravnati previdno. Pred vračilom blago čim bolj skrbno zapakirajte, po možnosti v originalno škatlo z vsemi dodatki in sestavnimi deli embalaže. Po potrebi uporabite zaščitno zunanjo embalažo.

6.5. Pri naših popustih in kuponih upoštevajte:

Če ste za svoje naročilo zaradi dosežene vrednosti naročila prejeli ugodnost v obliki naših popustov za naročilo ali odbitkov cene s kuponi in če se vrednost naročila, potrebna za prejeto ugodnost, zaradi (delnega) odstopa ponovno zniža pod potrebno vrednost naročila, vam bomo zaračunali razliko, ki izhaja iz prejete ugodnosti v primerjavi s prvotno vrednostjo naročila brez tega popusta.

Neupoštevanje navedenih napotkov ne vpliva na uveljavljanje pravice do odstopa in ne poslabša vašega pravnega položaja.

 

7. Naše prostovoljno 50-dnevno jamstvo vračila denarja (razširjena pravica do vračila)

7.1. Poleg zakonsko določene 14-dnevne pravice do odstopa od pogodbe vam v naslednjih 36 dneh nudimo prostovoljno jamstvo vračila denarja. Tako lahko prejeto blago vrnete v skupaj 50 dneh, brez navedbe razloga. Rok prične teči po popolnem prejemu blaga. Za upoštevanje roka zadošča pravočasno poslan zahtevek za vračilo. To prostovoljno pravico do vračila lahko uveljavljate le z vračilom blaga, razen če blaga ni mogoče poslati v obliki paketa. Blago, ki ga ni mogoče poslati v obliki paketa, bo od vas prevzel naš pooblaščen prevoznik. Zato se morate predhodno obrniti na našo službo za podporo strankam. Stroške vračila krijemo mi. V ta namen uporabite naš portal za vračila na spletni strani: www.lumories.si.

7.2. Če blago vrnete v skladu s prostovoljno pravico do vračila, vam bomo povrnili kupnino. Blago pošljite skrbno zapakirano – po možnosti v originalni škatli z vsemi dodatki in sestavnimi deli embalaže. Če imate težave z embalažo ali uporabo našega portala za vračila, stopite v stik z našo službo za podporo strankam.

Za vračilo blaga vam zagotovimo nalepko za vračilo. Tako lahko paket brezplačno oddate na nalepki navedenemu ponudniku storitev pošiljanja. Prevzem nudimo samo za blago velikih dimenzij. Stroške prevzema blaga velikih dimenzij krijemo mi. 

7.3. Če je bilo blago izdelano v skladu s specifikacijami stranke, je naše prostovoljno jamstvo vračila denarja oziroma razširjena pravica do vračila izključena.

7.4. Tozadevno še opozarjamo, da pogoji iz 7. člena ne veljajo v prvih 14 dneh (zakonska pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 6. členom Splošnih pogojev poslovanja) skupaj 50-dnevne garancije vračila denarja, temveč le v naslednjih 36 dneh.

 

8. Lastninski pridržek

Blago ostane v naši lasti do celotnega plačila.

 

9. Reklamacija blaga in obravnavanje pritožb

9.1. Prodajalec potrošniku odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave, in sicer za vsako neskladnost, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.  

Glede na ZVPot-1 je blago skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivna skladnost):

-        ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

-        je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

-        je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

-        je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja subjektivne skladnosti mora blago tudi:

-        ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

-        biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

-        biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

-        biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

-          za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

-          je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

-          javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

 

V skladu z zakonskimi predpisi med drugim ne odgovarjamo za škodo, ki

•         je posledica nepravilne vgradnje (npr. neupoštevanje mejnih vrednosti napajalne napetosti) in/ali nepravilne uporabe (npr. uporaba izdelkov brez ustrezne oznake »odporno na morsko podnebje« v okolju z zelo slanim zrakom ali uporaba izdelkov brez ustreznega razreda zaščite IP44 in višjega) na mestih s stalno nadpovprečno vlažnostjo in/ali nepravilnega vzdrževanja (npr. uporaba neustreznih čistilnih sredstev, uporaba predmetov z ostrimi robovi) prodanih izdelkov,

•         je posledica uporabe ali druge naravne in običajne obrabe,

•         temelji na nepooblaščenem spreminjanju izdelka (npr. dodatki in/ali predelave).

 

V zgoraj navedenih primerih seveda ne odgovarjamo samo, če nismo odgovorni za škodo.

Podatki o povprečni življenjski dobi svetilk so povprečne vrednosti. Pri tem ni zagotovljeno, da bo svetilka dosegla vsaj navedeno življenjsko dobo.

 

Pri rabljenem blagu je jamčevanje omejeno na eno leto.

 

V primeru, da se neskladnost pokaže v enem letu od dobave blaga, se domneva, da je neskladnost obstajala že v času dobave, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. 

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, pri čemer mora v obvestilu neskladnost natančno opisati. V primer neskladnosti ima potrošnik pravico najprej zahtevati brezplačno vzpostavitev skladnosti, in če ni odpravljena nato zahtevati znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopiti od prodajne pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska. Na vašo zahtevo bomo odgovorili v roku 8 dni od prejema zahtevka.

 

Pravice potrošnika ugasnejo v dveh letih od dneva, ko je uveljavljal zahtevek iz naslova neskladnosti. 

 

9.2. Določbe o neskladnosti blaga (člen 9.1 zgoraj) ne veljajo za podjetnike. Za podjetnike v primeru stvarnih napak na blagu veljajo določbe Obligacijskega zakonika iz poglavja odgovornost za stvarne napake.

9.3. Naša odgovornost je omejena na naklep in hudo malomarnost, obseg odškodnine pa je omejen na predvidljivo značilno škodo, razen v primeru zahtevkov zaradi poškodovanja življenja, telesa in zdravja ter zahtevke iz naslova odgovornosti za izdelek. Omejitve ali izključitve odgovornosti, določene v zgornjih določilih 9.1. in 9.2., izrecno izključujejo odškodninske zahtevke na podlagi napake, ki izhajajo iz smrti, telesnih poškodb ali okvar zdravja zaradi kršitve dolžnosti, za katero smo odgovorni, kot tudi odškodninske zahtevke za druge izgube zaradi namerne ali hudo malomarne kršitve dolžnosti z naše strani. Navedeno ne vpliva na morebitno garancijo proizvajalca. Če je naša odgovornost izključena ali omejena ali če so urejene prej navedene izjeme, to velja tudi za osebno odgovornost naših zaposlenih, osebja, zakonitih zastopnikov in izpolnitvenih pomočnikov.

9.4. Za določeno blago proizvajalec nudi garancijo. V takem primeru je blagu priložen garancijski list, kjer so navedeni pogoji garancije in postopek uveljavljanja.  Proizvajalec vam mora v garancijskem roku, v primeru napak, brezplačno zagotoviti naknadno izpolnitev, tj. odpravo napak ali nadomestno dobavo. Če napaka ni odpravljena v določenem roku ali blago zamenjano, imate po svoji izbiri pravico zahtevati ustrezno znižanje nakupne cene ali odstopiti od pogodbe. 

9.5. Posebno pozornost posvečamo zadovoljstvu strank. Kadar koli lahko stopite v stik z nami na enega od načinov, navedenih na začetku. Potrudili se bomo, da bomo vašo zahtevo preučili v najkrajšem možnem času, in stopili v stik z vami takoj, ko bomo prejeli dokumente oziroma vašo prijavo ali pritožbo. Vendar nam dajte nekaj časa, saj je pri garancijskih zadevah pogosto potrebno sodelovanje proizvajalca. V primeru pritožb nam boste pomagali, če čim natančneje opišete predmet težave in po potrebi pošljete kopije dokumentov o naročilu ali vsaj navedete številko naročila, številko stranke itd. Če v petih dneh še vedno ne prejmete našega odgovora, nas povprašajte o zadevi. V redkih primerih se lahko zgodi, da se e-poštna sporočila "ujamejo" v naše ali vaše filtre za nezaželeno pošto, ali pa vas sporočilo, poslano z drugimi sredstvi, ne doseže oziroma je nenamerno izpuščeno.

9.6. V primeru servisnih vprašanj stopite v stik z našo službo za stranke:

Lampenwelt GmbH

Seelbüde 13

36110 Schlitz

info@lumories.si

Naše možnosti za stik: https://www.lumories.si/pisite-na

 

9.7. Garancijske obveznosti proizvajalcev naših izdelkov upravičujejo samo zahtevke do proizvajalca kot garanta. To ne vpliva na naše zakonske obveznosti iz naslova neskladnosti.

 

10. Obvestilo o varstvu podatkov

Informacije o varstvu osebnih podatkov so na voljo na naslednji povezavi ali prek elektronske pošte varstvo-podatkov@lumories.si .Naša praksa varstva podatkov temelji na zakonskih določilih, zlasti na Zakonu o varstvu osebnih podatkov ter Splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR).Za podrobnosti o zbiranju in uporabi vaših osebnih podatkov glejte našo Politiko zasebnosti.

 

11. Reševanje sporov za potrošnike

Vedno si prizadevamo doseči soglasje s stranko. Uporabite naš stik za storitve na naslovu info@lumories.si ali naše druge navedene možnosti za stik. V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS. Kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

 

12. Veljavno pravo in sodna pristojnost

12.1 Za vse pravne posle in druga pravna razmerja z nami se uporablja slovensko pravo. Pri pogodbenem razmerju s podjetniki je uporaba Konvencija ZN o pogodbah o mednarodni prodaji blaga (CISG) izključena. 

12.2 Za vse spore je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. V primeru sporov s potrošniki se uporabljajo obvezne določbe glede določanja pristojnosti v primeru potrošniških sporov v skladu z veljavno zakonodajo. 

 

13. Salvatorična klavzula

Če postane katero od določil teh Splošnih pogojev poslovanja v celoti delno pravno neučinkovito ali če kasneje izgubi svojo pravno učinkovitost, to ne vpliva na veljavnost ostalih določil Splošnih pogojev poslovanja. Neveljavna določila se nadomestijo z zakonskimi določili. Prav tako zakonske določbe nadomeščajo morebitne nepredvidene situacije. 

 

13. Avtorske pravice, odgovornost

Na spletni strani vsi podatki, slike in informacije predstavljajo avtorsko delo, zaščiteno z zakonom o avtorskih pravicah, in jih ni dovoljeno uporabljati ali reproducirati brez našega predhodnega pisnega soglasja. Blagovne oziroma storitvene znamke in logotipi drugih podjetij ravno tako predstavljajo zaščiteno intelektualno lastnino teh podjetij. 

Prizadevamo si za zagotavljanje ustreznih slik za vse izdelke v spletni trgovini, kljub temu dopuščamo možnost za nepravilnost podatkov, slikovnega ali besednega materiala v spletni trgovini. Prav tako se nenehno trudimo zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov glede dobavljivosti, vendar so včasih spremembe tako nagle, da takojšnji popravki niso mogoči. V takem primeru vas bomo obvestili o spremembah in omogočili preklic naročila oziroma zamenjavo naročenega izdelka. 

Glede na to, da je spletna trgovina odprta vsak dan, cel dan, včasih zaradi tehničnih razlogov dostop ali poslovanje ni mogoče. Ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje spletne trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnihkoli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.  

 

Splošni pogoji veljajo od dne 28. 2. 2024 dalje

Vaš Lampenwelt GmbH